Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

3 Mayıs 2018 Perşembe

♥ Ondan Bundan ♥


Herkese merhabalar efenim.Nasılsınız? Beni sorarsanız valla her zaman ki gibiyim :D Normal işte.Şu zamana kadar neler yaptım şöyle bir düşüneyim.Öncelikle iş bulamadım.Önceki yazılarda yazmışımdır.Taşeron işçileri memuriyete geçme işlemi nedeniyle alınlar durmuştu iş için.Geçen Güney Sekreterliğini aradım ve artık iş başvurularının işkur üzerinden yapılacağını söyledi.Devlet hastanelerinde çalışmak istiyorsanız artık işkur üzerinden başvuru yapacaksınız tabi taşeron olarak çalışacaksanız.Memur olarak çalışacaksanız KPSS'ye gireceksiniz.Televizyonlardan ve internetten okuduğum kadarıyla üniversite okuyanların çoğu işsiz.İşsizlik gittikçe daha çok büyüyor.Bilemiyorum ülkenin hali ne olacak.Belki de iş var ama ben göremiyorum kim bilir...
Ortanca kardeşimin bu sene ortaokulda son senesi ve şu yeni çıkan sınava girecek.LGS sanırım sınavın adı.Yaptıkları sistemde çok kötü bana kalırsa.Birçok yönden açığı var.Şimdiden veliler başka yerlerinden taşınmaya başlamışlar televizyondaki haberlere göre.
Şu dönem bir yeni durum ise benim için diş teli taktırmış olmam.Köpek dişlerim normal dişlerimin olduğu hizanın yukarısından pırtlamış durumdaydı ve alt çenemdeki dişlerin birkaçı yamuktu.Daha önceden gidip dişlerimi baktırdığım ve tekrardan gidip diş telinin takılacağı vakit hiç heyecanlanmadım.Sizde de şöyle olur mu bilmem ilk gidersiniz heyecan olur sonradan giderseniz heyecanınız gitmiş olur.Bende böyle oluyor ne bileyim.İlk başta üst çene dişlerime tel takıldı.İlk başta insan bi garipsiyor fakat sonradan alışıyor.Telde en önemli husus sert birşeyler yememek ve asitli içecekler içmemek.Sert bir yiyecek yendiğinde braketler yerlerinden çıkabiliyor veyatta asitli şeyler içildiğinde tellere zarar verebiliyor.Yiyecekleri şuan öyle kocaman kocaman yiyemiyorum.Küçük küçük yiyiyorum.Çekirdekli şeylerden uzak duruyorum zeytin olsun erik olsun.Şu an için diş çekimi yok ama ileriki zamanda olur mu bilmem.Tel takıldığında bende hiç bir ağrı sizi olmadı.Ağrım sizim hiç yok.Acaba bu normal mi yoksa olmadığının mi işareti hiç bilmiyorum.İzlediğim videolarda herkesin dişleri ağrımış.Dişlerimin sıkılı olduğunu hissedebiliyorum.Ama ağrı yok.Belki alta takılınca ağrı olabilir.Mayısın 24'ünde randevum var.Gittiğimde üstten 2 diş çekilip köpek dişlerim o yerlere yerleşecek yada çekilmeden devam edecek.Fakat ben çekileceğini düşünüyorum.Ayrıca 20'lik dişleriminde çıkmasını istemiyorum.Çıkarsa dişleri hepten bozacak.Birde şunu fark ettim aynaya baktığımda sanki diş etlerim biraz tuhaf olmuş gibi.Ayrıca dişlerim arada hafif kaşınıyormuş gibi geliyor.Yoksa düzelmeyipten ben kendim mi uyduruyorum :DDD Diş telleri 1 buçuk-2 yıl arası kalacak.Açıkçası ''ayy bunlar kalacak mı? Hemen çıksın!!'' diyen bi tıp değilim.Hatta ortadonti dedi ''diş telleri takıldı.Bazıları sevmez diş tellerinin görüntüsünü.'' Bende dedim ki ''Oh ne güzel takıldı işte''dedim.Kaç senedir bu anı bekliyordum ben.İnşallah gelecek randevuda diş çekimi olmadan devam eder ama bilemiyorum.Diş çekimi olursa iyileşmesi beklenip sonradan diş teli takılacak.Hayırlısı bakalım ne diyim.

Yazımı burada sonlandırıyorum.Öyle uzun uzadıya yazmanın bi anlamı yok.Zaten bi aksiyon yaşadığımda yok :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere efenim hoşçakalın :D

2 yorum:

  1. Bloom-chan nasılsııııın!! Bloga gidiyorum geliyorum senin iş meselen hala aynı yerinde duruyor, umarım en kısa zamanda hallolur :((( Diş tellerin de hayırlı olsuuun, geçen aylarda az daha ben de takıyordum ama son anda çok da mühim olmadığı kanaatiyle taktırmaktan vazgeçtim. Benim de senin gibi yirmilik sorunum vardı ve tel takılırsa gömülü diş ameliyatı hemen olman gerek dediler ben tabiki kaçtım...... Tellerin çıkınca eminim çok güzel gıcır gıcır dişlerin olacaktır :'3

    YanıtlaSil
  2. İyiyim görüşmeyeli sen nasılsın :) İnşallah ama gün geçtikçe umutlarım bir bir sönüyor.Teşekkür ederim :DD Yirmilik dişlerin çıktığında ve onları aldırdığında sende diş teli taktırabilirsin.Şimdiden dişlerimdeki değişimi yavaş yavaş görebiliyorum.Amin amin o kadar çok istiyorum ki gıcır gıcır olmasını :DD

    YanıtlaSil