Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

17 Ocak 2015 Cumartesi

♥ Bir Bedende Bir Çok Kişilik♥


Herkese merhabalar efenim :D İçimdeki yazı yazma isteği beni dürtükledi ve bende bu istek gitmeden bi yazı yazayım dedim.Şimdik konuya girecek olursak geçenlerde Kill Me,Heal Me diye bir kore dizisine başladım ve dizi çok ilgimi çekti.Bir bedendeki birçok kişiliği bulunan bir adamı anlatan bir dizi.Bu diziyi izledikten sonra düşünmeye başladım eğer bu hastalık bizde bulunsaydı ne olurdu yada diğer kişiliğimizle iletişime geçebilir miydik? Bu hastalık hakkında pek bir bilgim yok ama yinede içimden geçenleri yazayım dedim.Bu hastalığın insanın içini kemiren bir şey olduğunu düşünüyorum.Düşünsenize bedeninizdeki esas kişilik ve sizin kendiniz oluşturduğunuz kişilik vücudunuzun içinde bir savaş veriyor.Veyatta iki kişilik kendini tüm yaşadıklarına karşı tesellide edebiliyor.Çok garip birşey değil mi?İnsanın psiklojik durumuyla bağlantılı aslında.Bir bakıma aklıyla ilgili.Akıl birden fazla kişilik bile yaratabilir insanda.Olmadığı bir kişilik...

Konuda pek fazla bir bilgim olmadığı için burada kesiyorum :) Evvet şimdi diziye gelelim.Tanıtım yapayım hazır dizinin adı geçmişken :D


Dizinin adı Kill Me Heal Me.

Konusu ise;

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu hastası üçüncü kuşak bir milyarder Cha Do Hyun ile psikiyatri uzmanlığı
asistanlığının birinci yılında olan ve onu gizlice tedavi eden Oh Ri Jin arasında geçen bir romantik komedi.
Çocukluğunda yaşadığı travmatik bir olaydan sonra , Cha Do Hyun hafıza kayıpları yaşar ve sonra kişiliği yedi farklı kimliğe bölünür.
Asistan doktor, Oh Ri Jin, görünürde güzel, masum ve popüler bir kadındır fakat o ve ikiz kardeşi, Oh Ri On, diğer yüzlerini gizlerler.
Oh Ri Jin para merkezli, pis huyları olan ve profesyonel bir güreşçi olmayı hayal eden biridir;
Oh Ri On ise safmış gibi davranmasına rağmen aslında dahi bir dedektif romanları yazarıdır.

Hmm yazıyormuş burda hastalığın adı :D Tekrardan öğrenmiş olduk :D Dizi şimdilik yeni başladığı için çevrilmiş bölümler az.Diziyi izleme konusunda bana sormak isterseniz izleyin derim.Benim hoşuma giden bir dizi oldu.Ve eminim ki ana karakter olan adamımıza aşık olacağınızı heh şuraya yazıyorum.Aşıkta olmayabilirsiniz belki ama tipi hoşunuza gidebilir.Adamın rolünü iyi yaptığını düşünüyorum.Tabi bu öznel bir görüş :D Şimdik size resimleride atayımda bakın bakalım :D


İşte ana karekter adamımız bu ama bu resimde diğer kişiliği vücudunu ele geçirmiş şekilde :D Ne kadar ciks ve cool :D Bide koreli erkeklerde bu kadar mı güzel göz kalemi durur :D Kalbimm :D




Adamın içerisinde tam 7 kişilik var kendisiyle birlikte :D

Bide sizlere şu şarkıyı armağan ediyorum :D Nana Mizuki'den bir şarkı :)


Şimdilik diyeceklerim bu kadar.Aklıma eskisi kadar öyle çok şey gelmiyor.Neymiş efendim yaşlanınca fikirlerde yavaş yavaş tükeniyor soluyormuş :D Veyatta yazmaya üşengeçliğimden bu :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınız efenim :D

(Şu aşağıdaki gif yakışıklı erkek görünce (anime,dizi) beni ifade ediyor :D )

2 yorum:

  1. Ah, evet! Şu aralar favori dizimdir kendisi. Cha Do Hyun'un karakterlerinden Shin Se Gi'nin hayranıyım. Adamın gerçekten çok iyi bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. :) Eh, kızımızda diğer dizilerden tanıdık geliyor... Diğer karakterlerde çok kafa yani... Şu Yo Na falan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yo Na :D aklıma kızın kardeşi geldi şimdi.Neler neler yapmıştı Yo Na kızı kardeşine birde kıza cadaloz diyordu.Oppa diyordu kardeşine :) Çok tatlı bir karekterdi Yo Na :)

      Sil