Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

25 Haziran 2016 Cumartesi

♥ Scratch Sitesi ve Programı ♥


Herkese merhabalar efenim.Nasılsınız bakalım.Beni soracaksanız çok ama çok iyiyim :) Okul zamanı benim için bitti ve tatile başladım. Evvet şimdik gelelim yazımın konusuna.Size şöyle bir şey desem ''Kendi oyununuzu,hikayenizi ve birçok şeyi oluşturun''.Yanlış duymadınız!! Öncelikle Scratch kelimesini hiç bir yerde duymadığınıza eminim ama benim birazcık yazıda anlatışım sayesinde programını ve sitesini tanımış olacaksınız.Sağolsun bende bu programımı üniversitedeki bilgisayar hocam sayesinde tanıdım.Kulakları çınladı mı acep ? :) Hocamız bu program ve site hakkında herşeyi anlattı.Bildiğiniz kod yazıp kendi istediğiniz şeyleri yapıyorsunuz.Kod dedim değil mi? Öyle bilgisayar kodu gibi karman çorman birşey anlamayın sakın.Öyle değil.Bu site yada program ilk başta çocukların kendilerine uğraş verme amacıyla yapılmış birşeymiş ama daha sonradan tüm yaştan herkes kendi yapıtlarını yapıp sitede sunmaya başlamışlar.Size hocamızın bize derste gösterdiği videoyu koyayım.Azda olsa scratch görüntüleri var :)



Öncelikle gelelim ben siteye nasıl gireceğim.Aşağıdaki ''tıkla''yazısına basın ve siteye gidin.



Sitede yapılan çalışmalar online yapılan çalışmalar olduğu için internet lazım oluyor.Fakat siz program olarak bilgisayarınıza yüklemek istiyorsanız aşağıdaki ''Tıkla''yazısına tıklayın ve indirin.




Böylelikle program ile offline bir şekilde istediğiniz herşeyi yapabileceksiniz.

Öncelikle sitenin görünüşünü kısaca göstereyim.



Site öncelikle Türkçe.Yeni başlayanlar için gerekli dersler kısaca verilmiş.Oluştur butonuna tıkladığınızda çalışmanızı yapacağınız kod alanına gidiyorsunuz.


Kod sayfasıda böyle.

Uzun uzadıya şu nasıl olur bu nasıl olur pek anlatmak istemiyorum o yüzden Scratch derslerinin bulunduğu siteyi aşağıdaki resme tıklayarak gidebilirsiniz.



Güzel bir iş yapmak istiyorsanız uğraşmanız gerekli.

Öncelikle program hakkında benim yorumlarıma gelirsek oldukça memnunum öğrenmekten dolayı.Hem öğretici hemde zevkli bir iş yapıyorsunuz.Gözünüzde o kadar korkutmayın programı.Öğrendikten sonra öyle kolay ki..

Gelelim bana hocan sana öğretmiş sen yapmadın mı diyeceksiniz? Yaptım.Fakat yaptığım çalışmayı paylaşıp paylaşmamakta kararsızım.Çünkü yaptığım proje sitede paylaşıldı ve gerçek adım yazıyor.Birazcık ifşa da olmak istemiyorum açıkçası bilemiyorum belki aman banane diyip yazıya not olarak linki ekliyebilir yada eklemem.

Herneyse birazcıkta olsa size anlatabilmişsem ne mutlu bana.O kadar ders varki şu bu nasıl yapılır burada anlatamam anca videoları pür dikkat izleyip öğrenmeniz lazım.Evet yazımın ben yavaş yavaş sonuna geleyim.Görüşümek üzere efendim hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. heeey yazı konusu isteğinde bulunacaktım otome oyunları listesi yapar mısın acaba? zahmetli olabilir tabi ama sormak istedim çünkü ben düzgün bir tane bulamıyorum :( derdimi de kimse anlamıyor :") türkçe otome oyunu yok zaten ama ingilizce olanlarda güzel değil :( yani grafikleri genelde çok güzel oluyor ama sana sunulan seçim seçeneği o kadar az ki .. mesela nicole diye bir oyun var grafikleri falan çok güzel ama seçim yok resmen sadece ilerlemesi için farenin tuşuna basıyorsun sadece onlarda çok sıkıcı :( ya da seduce me var herkes çok seviyor tam bakmadım seçim seçeneği nasıl falan diye ama grafikleri çok kötü asdfas benim onu oynayasım gelmiyor :D aşkitom güzel ep sıkıntısı falan var ama güzel ya da anticlove falan her neyse sen büyük ihtimalle biliyorsundur yani en azından ben öyle düşünüyorum :D online olması ya da pc oyunu olması önemli değil yeter ki oyun kendine bağlasın :D erkekler yakışıklı olsun amaç o zaten :D çirkinleşmeyeyim neyse :D böyle senaryosu güzel olan grafikleri güzel ve en önemlisi seçim seçeneği fazla olan bildiğin oyunları paylaşırsan çok sevinirim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle pek çok otome oyun oynamadım :D Sadece aşkitom ve anticlove var :D Dur bakayım bir site vardı orada tüm otome oyunların listesi vardı.O listeyi atayım sana :)

      Oyunları tanıtan site adresi
      http://www.englishotomegames.net/

      Otome listeleri

      http://www.englishotomegames.net/list

      Liste resimli :D

      Sil