Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

31 Ekim 2014 Cuma

♥ Kıpırtılar Görsel Roman İncelemesi ♥


Herkese merhabalar efenim :D Nasılsınız sevgili okurlarım.Beni soracaksanız her zaman ki gibi iyi olmaya çalışıyoruz.Siteme pek yazı ekleyemiyorum.Bu yazı eklememek siteme bakmadığım anlamına gelmiyor :D Yorumlarınızı gözlüyorum neler yazacaksınız ne diyeceksiniz diye :D Bana içinizide dökebilirsiniz he :D Bu günkü yazımızda bir görsel roman olan Kıpırtılar adlı romanı tanıtacağım :D Bunu yapan bir yabancı japon değil.İnternette takılırken bilinçsiz şekilde bizim Türklerin görsel roman çevirdiği bir site buldum ve hemen o siteye uçtum.Site şuan için 2 tane çeviri yapmış ve durmuş :/ Aslında 2 çeviride iyidir :D Görsel roman okumamıştım hiç ama güzel buldum ve hoşumada gitti :D

Konusuna gelecek olursak bu görsel romanın ana karekter bir erkek ve fotografçı bu kişi.Hayatı kötülüyor işte.Sonra karşısına ahanda bu afişte gördüğünüz kız çıkıyor ve fikirlerini yavaştan yavaştan değiştiriyor.Tipik animelerde gördüğümüz şey lakin biz bunu görsel roman olarak okuyoruz.Sesler ingilizce :D Türkçe alt yazılı.Kısa bir görsel roman okumanızı tavsiye ederim.Bilgisayara indirmeli.Çok fazla bir yer kaplamıyor.Zaten rar dosyasının içindeki dosyayı çıkardığınız anda simgesine tıklarsanız hemen program açılıyor ve okumaya başlıyorsunuz.İşiniz bittiğindede dosyayı rahatlıkla silebiliyorsunuz o yüzden korkmayınız :D 

Görsel romanı şu şekilde açacağız.Rardan dosyayı çıkarıp masaüstüne koyun ve sonra içerisine girin.


Simgesine basın.Karşınıza bir ekran gelecek ve ''çalıştır'' diyin birkaç dakika bekleyin açılacak :D

Görsel romandan birkaç kare paylaşmak istiyorum sizler için :)








Ben beğendim ve sizinde beğeneceğinize eminim :D Görsel romandan çıkmak içinde X tuşuna basacaksınız zaten ne yapacağınızı size soruyor :D


Size tanıtmış olduğum romanı okumak isterseniz eğer aşağıdaki tıkla resmine tıklayın ve indirin :D


Açılan sayfada şöyle bir indirme şeysi var.


Buradan bilgisayarınız neyse ona tıklayıp indirin :)

İyi okumalar dilerim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder