Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

21 Temmuz 2018 Cumartesi

♥ Nihahah!!! ♥


Herkese merhabalar efenim.İçimden yazı yazmak geldi ve yazıyorum.İlham perisinin hala bana geldiği yok.Güzel yazı içerikleri filan çıkaramıyorum.
Gelelim ben ne yapıyorum.Mezun olduğumdan bu yana (1 sene) iş bulamadım.İşkur'a da üye oldum ondan da bi cacık geldiği yok.İyicene iş konusunda salmış durumdayım.Çalışma konusunda hevesim kaçtı mı bilemiyorum.Diyeceksinizdir iş var senin aradığın yok.Olabilir belki de aramıyorumdur.Belki de çalışma konusunda korkuyorumdur bilemiyorum.İş hayatını daha doğru düzgün bilemiyorum.Şu zamana kadar okul için az bir süre için staj yaptım fakat bu bile gelişmemde öyle çok bir geliştirme yaşatmadı bana.Bilemiyorum.Belki de tembel birisiyimdir.Kasiyerlik yada satış elemanlarında alımlar var.Kim bilir belki ya kasiyer yada gratislerde watsonslarda satış elemanı olup çıkarım.

Bugün aynı zamanda DGS (Dikey Geçiş Sınavı)'na da girdim.Türkçe kısmı iyiydi genellikle paragraf vardı ki yaptım.Sorular anlayınca kolay.Yani kolaydı sorular.Hatam çıkar mı çıkabilir.52 sorunun içerisinde paragraf,boşluk tamamlama,hangisi cümleyi bozuyor yada hangisi baştan 3. olur gibi sorular vardı.Fakat 52.sorudan sonrasında türkçe mantık soruları vardı ki yapamadım.8 boşluk bıraktım.Anlamıyorum ben mantık filan.Sayısal yani matematiğe gelirsek 60 sorudan 4 soru yaptım :D Ağlanacak halime gülüyorum valla.Kardeşime üçgen açıları ile ilgili bir soru sordum ve doğru olduğunu öğrendim.Diğer 3 soru hakkında emin değilim.Matematik bilgim olsa yapardım ama yok işte.Sağolsun hocalar beni bok gibi yaptı.Hiçbir bok bilmiyorum ve bir başkası anlatsa dahi anlamıyorum.Kafama girmiyor.

DGS sınavı aslında kolay fakat gitmek isteyeceğiniz yerde okul 1 yada 2 kontejyan açıyor ve gitmek isteyenlerden sadece 2 yada 3 kişi alınıyor.Ben açıkçası kendimi kasmadım sınavda yüksek puan alayım diye.Hedefimde açıköğretim var ve açıköğretim bir bölüme 5000 kişi kontejyan açıyor.Açıköğretimin tek sıkıntısı hocanın ders anlatmayışı.Kitaplar elinize veriliyor ve siz çalışıyorsunuz.Gerçi benim gittiğim Kocaeli Üniversitesinde öyle ağım şağım bir ders işlenmiyordu.Veriyorlardı not onlara çalışıyorduk.Tabi ders anlatıyorlardı fakat kağıtlardakilerle aynıydı.Umarım puanım açıköğretim puanını yeterde kayıt olur ve 4 seneliğe tamamlarım eğitimimi.

Her soru çözüşümde de biraz sevindim çünkü paslanmamış beynim.

Gelelim bir diğer konuya diş teli mevzum.19 haziranda braketim çıktığı için gitmiştim dişçiye.O günde habersizim hiçbirşeyden telefonumda kontör bile yok arayamadım ailemi.Ortodonti demesin mi dişlerin inmiyor çekilecek.Diş çekimi olacak diye söylediğinde korkmadım aksine biliyordum.Çünkü demiştlerdi dişçiler bana.Sadece biraz tedirgin oldum.Nasıl birşey olduğunu bilmiyorum.Sordum hemen ortodontiye bu diş çekimi acıtır mı diye.Ortodonti de demesin mi korktun mu diye.Ulan ne korkucam ben sadece soruyorum.Daha önceden hiç çektirmemişim dişimi.Herneyse kolay bir diş çekimi olacağını çünkü dişlerin teller yüzünden hareket halinde olduğunu söyledi.Gittim başka bir odaya ve dişçi geldi başka.Dedim eliniz hafif mi.Dişçide dedi bilmiyorum göreceğiz şimdi.Oturdum dişçi koltuğuna.Ağzımın içerisine üst damağa anesteziyi enjekte ettiler.Sordu uyuştumu hissediyor musun? Dedim yok hissetmiyorum.Gerçekten de hissetmiyordum dilimle damağımı kontrol ettiğimde.Bir alet var ilk önce diş etini dişten yukarı doğru ittiriyor ardından aşağıya bastırıyor.Aşağı bastırma aşamasına geldi bir an ulan dişim acıdı tabi dayanacağım bir acıydı.Ahh dedim.Sonra pense gibi bir şeyle dışı tuttu.Garç gurç ses geliyor nasıl.Bi kemiği koparırsınız ya çıtırdı gelir aynı öyle.Sonunda diş bi çıktı.Sipsivri bir kökü var dişin.Bir tane daha çekti diş oda acıdı.Ağzım hep kan oldu.Neyse bir süre bekledim hemen dişlere tel taktı ortadonti.Gittim işte eve.Ağzım kan yutuyorum hep.Bide yüzüm uyuşuk.Anlattım işte diş çekildi filan.Annemle konuşuyordum bir braketim atmasın mı.Bu atan brakette hep atıyor bu tedavi sürecinde.Sol ön 2. kesici dişim hep braketi atıyor.Gitti yine koşa koşa ortodontiye.Dedim konuşurken çıktı.Dedi takmayacam başıma bela oldu bu braket çıkarıp attı.24 temmuzda da randevum var.21'i bugün,salı günü işte.2 hafta içerisinde önde olan köpek dişlerim indi tabi teki iyi bir şekilde indi.Oda sağ taraftaki köpek dişim.Ulan nasıl sevindim nasıl.Hergün bakıyorum değişimlere fakat sol taraftaki köpek dişim çok yavaş ilerliyor ve çok geriden geliyor sanki.Diş etimde de kızarıklık var sanki diş inmeye zorlanıyorda inemiyor.Bilemiyorum sol taraftaki dişime braket takması lazım yoksa ilerlemez.Bide keşke 2 ay beklemeseydide hemen ilk tedavide çekseydi diyorum dişlerimi kendi kendime.Üst dişlere takılı olan braketlere alıştım ama alttan da hem çekilecek diş hemde braket takılacak ne bok yiyeyecem bilemiyorum.Alışması biraz uzun zaman oluyor ve alt çenede olan braket ağrı yapıyor diyorlar.Şu ana kadar ağrım sızım olmadı üst çene braketlerde.Bazen dişlerim kaşınıyor kaşıyasım geliyor.Kiloda verdim.Oh mis! Yüzüm söndü.Bakalım salı günü muhtemelen alt çeneye başlanır yada başlanmaz.

Televizyonlarda haber izlemeyi seven ben şimdi soğumaya başladım.İnsanlarımız mutasyona mı uğruyorlar,cahiller mi yada çıldırıyorlar mı bilemiyorum.

Bu arada Devil May Cry'in 5.oyunu çıkacakmış.Fragmana baktım.Karekter tasarımları bok gibi.Güzelim yakışıklı Dante'yi dede Dante yapmışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder